Menu
De Nationale CQ-Test
  • Home
  • Inschrijven
  • Deelnemers
    • Deelnemers vorige editie
  • Sponsoren
  • Wie zijn wij
  • Nieuws
  • Contact
  • Customer & Co
  • Home
  • Inschrijven
  • Deelnemers
    • Deelnemers vorige editie
  • Sponsoren
  • Wie zijn wij
  • Nieuws
  • Contact
  • Customer & Co

Winnaar Nationale CQ-test 2015 Anouk Bakker

9/11/2015

0 Reacties

 
Foto
​Anouk Bakker van Webhelp Nederland kwam zaterdag als winnaar van de Nationale CQ-test uit de bus. Daarmee mag ze zich de beste klantadviseur van Nederland noemen. Het beste team van 2015 is Nuon en de beste prominent is Robert de Vries, eveneens van Webhelp Nederland. Overall scoorden de deelnemende vrouwen beter dan de mannen.

Een kleine 1000 klantadviseurs van dertig organisaties streden tijdens de Nationale CQ-test om de titel ‘Beste Klantenservice 2015’. CQ staat daarbij voor Contact Quotiënt: specifieke vaardigheden en competenties waar de klantcontactprofessional aan moet voldoen. Het was de vijfde keer dat Randstad het unieke event organiseerde. De deelnemende teams werden getest op vaardigheden en competenties aan de hand van verschillende thema’s. Dit jaar waren dat: sales, emoties, klantbeleving, webcare en onderzoek.
Kanjers
De winnaars deelden hun enthousiasme als vanzelfsprekend direct online. ‘Kanjers van harte’, twitterde Webhelp. ‘Het Webhelp Dreamteam met onze 2 winnaars: Anouk Bakker is klantadviseur van het Jaar en Clientmanager Robert de Vries de beste prominent tijdens de CQ test.’ Ook Cindy Kroon, directeur Klanten bij Nuon deelde haar trots. ‘Door onze passie voor de klant, en met ons enthousiasme en onze expertise zorgen we er voor dat de klant goed te woord wordt gestaan, snel wordt geholpen én energie bespaart! Ik ben heel trots op onze Klantenservice en op hoe ons team de strijd om de titel de ‘Beste Klantenservice van Nederland’ is aangegaan. Deze kanjers hebben de hoofdprijs meer dan verdiend!’

Zonnetje
Klantadviseurs zijn in deze tijd onmisbaar; dagelijks zijn er 150.000 klantadviseurs aan het werk bij verschillende bedrijven. Jaarlijks handelen ze meer dan 1 miljard telefoontjes en het veelvoudige aan e-mails af. Randstad zet deze medewerkers graag in het zonnetje. Sinds 2011 wordt daarom de Nationale CQ-Test georganiseerd – een groots event waarbij klantadviseurs de hele dag in de spotlights staan.
0 Reacties



Laat een antwoord achter.

    CQ-test

    Hier vind je een review van vorige edities en een vooruitblik naar de volgende editie! 

    Archieven

    Maart 2019
    Februari 2019
    Oktober 2018
    December 2017
    November 2017
    April 2017
    November 2016
    Maart 2016
    December 2015
    November 2015
    September 2015
    Augustus 2015
    April 2015
    December 2014
    November 2014

    Categorieën

    Alles
    CQ-Test 2014
    CQ-Test 2015
    CQ-Test 2016
    CQ-Test 2017
    CQ Test 2019
    CQ-Test 2019

    RSS-feed

    View my profile on LinkedIn

Lokatie CQ-test
​14 maart 2020

​Fokker Terminal
Binckhorstlaan 249
2516 BB Den Haag
SITEMAP
Disclaimer deelnemers

Wat deelnemers zeggen:

​"Ik heb zo veel gelachen, gedanst en gegeten. Ik ben ondertussen zelf een wrap geworden. Het was een onvergetelijke dag. Till next year!"

"De Nationale CQ-test bedankt voor weer een onvergetelijke dag! We hebben genoten."

"Het is niet zomaar een vak, met de beste bij elkaar zitten dat is heel erg leuk!"
 "Superveel lol gehad met de Karaoke
en de photobooth!"

"De erkenning van het vak, dat het meer is dan alleen maar achter de telefoon zitten, dat is de CQ-test!"

"De CQ-test is heel goed voor de teamspirit en daarnaast is het leuk om te winnen van anderen!"

Volg ons via Social Media:

Foto
Stichting
​CQ-test

Driebergseweg 17 
3708 JA Zeist
tel. 06 1858 4530

KvK 856256663
NL90 ABNA 0553 3186 59