Mitchel Heemskerk van creditcardmaatschappij ICS en het team van T-Mobile zijn de twee grote winnaars van de Nationale CQ-test 2017. Mitchel mag zich een jaar lang “beste klantadviseur van Nederland” noemen en T-Mobile heeft het beste team met klantadviseurs van Nederland. De leidinggevende met de beste score is Lilian van den Oosterkamp van Webhelp.
De CQ-test werd afgelopen zaterdag voor de zevende keer georganiseerd en stond dit jaar in het teken van een nieuw thema: The only way is up! Organisaties moeten zich onderscheiden met een uitstekende klantenservice. De moderne consument legt de lat hoog. Van belang zijn professionele oplossingsgerichtheid, vriendelijkheid, kennis, service en snelheid. Wat paste er beter bij dit thema dan de Fokker Terminal in Den Haag. We konden deze dag in hogere sferen beleven.
0 Reacties
|
CQ-testHier vind je een review van vorige edities en een vooruitblik naar de volgende editie! Archieven
April 2019
Categorieën
Alles
|