David Heij van Energiedirect.nl kwam zaterdag als winnaar van de Nationale CQ-test 2016 uit de bus. Daarmee mag hij zich de beste klantadviseur van Nederland noemen. Het beste team van 2016 is OHRA en de beste prominent is Maud Martens, ook van OHRA. Dit jaar scoorden de deelnemende vrouwen wederom beter dan de mannen.
De middag werd geopend door bestuursleden Ostar Toonen en Geeske te Gussinklo van de Stichting Nationale CQ-test. De stichting is in april 2016 opgericht en investeert in het imago van het vakgebied en het ontwikkelen van klantadviseurs. De inspanningen dragen bij aan een betere dienstverlening en service voor consumenten en klanten van bedrijven. “Next Level” was dit jaar het thema van de zesde Nationale CQ-test. 800 klantadviseurs en 24 teams gingen zaterdag 5 november in Katwijk de strijd met elkaar aan om de titel van ‘Beste Klantadviseur van Nederland’. Eddy Zoey was ook dit jaar weer als presentator van de test van de partij. De genodigden en deelnemers werden ontvangen met een hapje en een drankje waarbij ze zich konden vermaken bij de karaoke, photobox, silent disco en een XXXL voetbaltafel.
0 Reacties
|
CQ-testHier vind je een review van vorige edities en een vooruitblik naar de volgende editie! Archieven
April 2019
Categorieën
Alles
|