Sander Bos, werkzaam bij Transcom, is uitgeroepen tot de beste klantadviseur van Nederland. Afgelopen zaterdag trok hij de winst naar zich toe tijdens de Nationale CQ Test 2014. Naast de individuele prijs werd ook het beste team aangewezen. Die eer ging naar energiedirect.nl.
In totaal namen 34 teams, samen goed voor z’n duizend man, deel aan de vierde editie van de Nationale CQ Test. ‘De hele dag stond in het teken van de klantadviseurs. Zonder hen zijn bedrijven niks waard. Middels deze wedstrijd willen we dat benadrukken’, vertelt Ostar Toonen, managing directeur van organisator Randstad Callflex. Alle aspecten van het vak, bijvoorbeeld inlevingsvermogen, werden tijdens de wedstrijd aangestipt. De wedstrijd had deze keer plaats in De Fabrique en werd gepresenteerd door Ruben Nicolai.
0 Reacties
Werken in een call center is topsport. Zowel voor de agents als de teamleiders. Vandaag – 1 november – kwamen dit jaar meer dan 1.000 professionals uit de branche bij elkaar voor de nationale CQ test. Sinds 2011 organiseert Randstad de Nationale CQ-test. Een groots event waarbij klantadviseurs de hele dag in de spotlights staan. Met plezier sponsort HDLG dit event. Op dit branche-evenement gaat het om het hoogste Contact Quotiënt (CQ). Contact Quotiënt staat voor specifieke vaardigheden en competenties waar de klantcontactprofessional aan moet voldoen. De teams worden getest op vaardigheden en competenties aan de hand van verschillende thema’s: etiquette, analytisch vermogen, escalatie, klanttevredenheid.HDLG heeft als actieve sponsor een aantal teams voorbereid op deze dag, waar de klantadviseurs centraal staan. HDLG feliciteert Budget Energie, Cendris en Nuon met de behaalde prijzen!
Voor een impressie van de dag, lees Samenvatting CQ-test 2014 |
CQ-testHier vind je een review van vorige edities en een vooruitblik naar de volgende editie! Archieven
April 2019
Categorieën
Alles
|