Zeist, 18 maart 2019 Cynthia van Londen van team DHL 1 behaalde afgelopen zaterdag het hoogste ‘contact quotiënt’ tijdens de Nationale CQ-test 2019, Expeditie Klantcontact. Daarmee mag zij zich de beste klantadviseur van 2019 noemen. Bovendien won ze een reischeque t.w.v. €750,-, aangeboden door Eelloo en de Klantenservice Federatie. Naast de winst van Cynthia ging haar team, DHL 1, er ook vandoor met de titel beste bedrijf 2019! Zij gaan met het hele team naar een concert van Maroon5, aangeboden door Randstad. De finale tussen de drie finalisten
Na vijf spannende rondes tussen 24 teams, gingen drie finalisten de strijd met elkaar aan: Kim Stremmelaar van P-Direkt, Astrid Homan van het Kadaster en Cynthia van Londen van DHL. Na het lezen van de case, over een bedrijf met een goed imago als het gaat om de geboden service en leverbetrouwbaarheid, voerden zij live een gesprek met een stemacteur.
0 Reacties
|
CQ-testHier vind je een review van vorige edities en een vooruitblik naar de volgende editie! Archieven
April 2019
Categorieën
Alles
|