Menu
De Nationale CQ-Test
  • Home
  • Inschrijven
  • Deelnemers
    • Deelnemers vorige editie
  • Sponsoren
  • Wie zijn wij
  • Nieuws
  • Contact
  • Home
  • Inschrijven
  • Deelnemers
    • Deelnemers vorige editie
  • Sponsoren
  • Wie zijn wij
  • Nieuws
  • Contact

Een bewogen start, maar toch met winst naar huis!

23/4/2019

0 Reacties

 
​DHL is mega trots op zijn medewerkers door de winst van de Nationale CQ-test 2019. De dag stond in het teken van expeditie en was super leuk en gezellig. Maar, wist je dat de dag eigenlijk helemaal niet zo perfect begon?
Op 16 maart vertrokken we met de bus met daarin 47 DHL’ers onderweg naar de Fokker Terminal in Den Haag. Drie teams sterk in één bus. De sfeer onderling was goed en we hadden er zin in. Er werd al volop gespeculeerd over de vragen die er gesteld zouden worden op de test. Terwijl we oefenden met antwoorden en de bus Arnhem bijna uit was, riep in een keer iemand: “We zijn de vlaggen vergeten!” Paniek! Naast de bestelde gele polo’s, konden de gele vlaggen écht niet vergeten worden op deze dag. Wat nu?! Manager Mark dacht niet in problemen, maar in oplossingen. Mark belde direct de terminal in Den Haag. “Daar komen we tenslotte langs”, zei Mark. Onze collega’s uit Den Haag konden ons uit de brand helpen en we haalden de vlaggen hier op.

​Na deze geruststelling kwamen we mét de gele vlaggen aan op locatie. We werden naar de studio begeleid waar we met Happy hardcore muziek werden verwelkomd. De eerste toon was gezet en sommige lieten gelijk hun danskwaliteiten zien. Hapjes en drankjes stonden klaar. Om de avond vast te leggen konden we foto’s maken in de photobooth-caravan. Deze caravan was erg populair. Dat was duidelijk. Je moest er netjes in de rij staan, want iedereen wilde wel zo’n leuke strip met foto’s bemachtigen. Naast de photo-booth was de totem versiertafel ook een te gekke bezigheid. Elk team kreeg een eigen totempaal die je kon pimpen zoals je zelf wilde. Er stonden allerlei knutseldingentjes klaar om de mooiste creaties te maken.

Meer lezen
0 Reacties

Verbroedering, kwaliteit en plezier onder klantadviseurs tijdens de Nationale CQ-test

18/3/2019

0 Reacties

 
CQtest 2019 Winnares Cynthia van Londen van DHL
CQ-test 2019 Winnares Cynthia van Londen van DHL
Zeist, 18 maart 2019
Cynthia van Londen van team DHL 1 behaalde afgelopen zaterdag het hoogste ‘contact quotiënt’ tijdens de Nationale CQ-test 2019, Expeditie Klantcontact. Daarmee mag zij zich de beste klantadviseur van 2019 noemen.


Bovendien won ze een reischeque t.w.v. €750,-, aangeboden door Eelloo en de Klantenservice Federatie. Naast de winst van Cynthia ging haar team, DHL 1, er ook vandoor met de titel beste bedrijf 2019! Zij gaan met het hele team naar een concert van Maroon5, aangeboden door Randstad.

Host Eddy Zoëy en de drie finalisten, v.l.n.r. Astrid Homan van het Kadaster, Cynthia van Londen van DHL.(winnares 2019) en Kim Stremmelaar van P-Direkt.
Host Eddy Zoëy en de drie finalisten, v.l.n.r. Astrid Homan van het Kadaster, Cynthia van Londen van DHl (winnares 2019) en Kim Stremmelaar van P-Direkt.
De finale tussen de drie finalisten
Na vijf spannende rondes tussen 24 teams, gingen drie finalisten de strijd met elkaar aan: Kim Stremmelaar van P-Direkt, Astrid Homan van het Kadaster en Cynthia van Londen van DHL. Na het lezen van de case, over een bedrijf met een goed imago als het gaat om de geboden service en leverbetrouwbaarheid, voerden zij live een gesprek met een stemacteur. 
​

Meer lezen
0 Reacties

Het thema voor de CQ-test 2019 is bekend!

1/2/2019

1 Reactie

 
Foto
Heb jij tijdens Expeditie Robinson ook altijd op het puntje van de stoel gezeten tijdens één van de evenwichtsproeven of de krachtmetingen? En kon je dan ook zo genieten als jouw favoriete Robinson immuniteit won? 

Dan hebben wij goed nieuws want jij en jouw team zijn tijdens de CQ-test 2019 allemaal onze favoriete Robinson's in wording tijdens "Expeditie Klantcontact" op 16 maart in de Fokker Terminal in Den Haag!

Wie wint een jaar lang immuniteit en kan zich het winnende bedrijf noemen van de CQ-test 2019? En wie is de beste Robinson helemaal in zijn of haar eentje en mag zich de winnaar noemen van de CQ-test 2019 Expeditie Klantcontact?

Doet jouw bedrijf al mee? Je kunt je nog een paar weken aanmelden en dan gaan we samen op reis voor "Expeditie Klantcontact!" Tot 16 maart!
1 Reactie

Save the date! Nationale CQ-Test 16 maart 2019

1/10/2018

0 Reacties

 
Foto
​Dit jaar vindt de Nationale CQ-test plaats op zaterdag 16 maart! Wij zijn druk bezig met het vormgeven van het programma en komen binnenkort met meer informatie. Voor meer informatie, deelname en sponsoring kunt u contact opnemen met de projectmanager:

Moniek de Groot-Geurtsen
T: 06 – 185 845 30
E: moniek.degroot@klantenservicefederatie.nl
0 Reacties

De Nationale CQ-Test 2017 The After Movie!

10/12/2017

0 Reacties

 
​Persoonlijk contact is in deze digitale wereld van onschatbare waarde. Het aantal contactmomenten dat klanten hebben met organisaties is telefonisch al jaren meer dan 1 miljard. En door de komst van andere kanalen als chat en direct messaging neemt het aantal online contacten enorm toe. Het werken in klantcontact is veelzijdig en ook complex. Het is een echt vak waar mensen trots op kunnen zijn. Daarom zet de Stichting Nationale CQ-test deze medewerkers graag in het zonnetje!

Dat doen we door een groots evenement speciaal voor klantadviseurs te organiseren, met entertainment en met een wedstrijd met inhoud. Tijdens de wedstrijd stellen we vragen aan de hand van praktijkvoorbeelden over o.a. de kwaliteit van gesprekken, kennis van de branche en wet- en regelgeving. Meer informatie op http://cqtest.nl
0 Reacties

Mitchel Heemskerk (ICS) en Team T-Mobile winnaars Nationale CQ-Test 2017

6/11/2017

0 Reacties

 
Foto
Mitchel Heemskerk van creditcardmaatschappij ICS en het team van T-Mobile zijn de twee grote winnaars van de Nationale CQ-test 2017. Mitchel mag zich een jaar lang “beste klantadviseur van Nederland” noemen en T-Mobile heeft het beste team met klantadviseurs van Nederland. De leidinggevende met de beste score is Lilian van den Oosterkamp van Webhelp.

De CQ-test werd afgelopen zaterdag voor de zevende keer georganiseerd en stond dit jaar in het teken van een nieuw thema: The only way is up! Organisaties moeten zich onderscheiden met een uitstekende klantenservice. De moderne consument legt de lat hoog. Van belang zijn professionele oplossingsgerichtheid, vriendelijkheid, kennis, service en snelheid. Wat paste er beter bij dit thema dan de Fokker Terminal in Den Haag. We konden deze dag in hogere sferen beleven.


Meer lezen
0 Reacties

CQ-Test 2017 The only way is up!

1/4/2017

0 Reacties

 
Foto
Ons thema dit jaar is ‘THE ONLY WAY IS UP!’ Wij leven meer en meer in een snelle en service-gerichte maatschappij. Bedrijven, instellingen en merken moeten zich nu echt onderscheiden met een uitstekende klantenservice. Het belang van de klantadviseur wordt met de dag groter. De moderne consument legt de lat hoog. Altijd op zoek naar professionele oplossingsgerichtheid, oneindige vriendelijkheid, kennis, service en snelheid.
​Kortom; het moet en kan alleen maar beter – The only way is up!

0 Reacties

David Heij wint de Nationale CQ-Test 2016!

7/11/2016

0 Reacties

 
Foto
David Heij van Energiedirect.nl kwam zaterdag als winnaar van de Nationale CQ-test 2016 uit de bus.  Daarmee mag hij zich de beste klantadviseur van Nederland noemen. Het beste team van 2016 is OHRA en de beste prominent is Maud Martens, ook van OHRA. Dit jaar scoorden de deelnemende vrouwen wederom beter dan de mannen.

De middag werd geopend door bestuursleden Ostar Toonen en Geeske te Gussinklo van de Stichting Nationale CQ-test. De stichting is in april 2016 opgericht en investeert in het imago van het vakgebied en het ontwikkelen van klantadviseurs. De inspanningen dragen bij aan een betere dienstverlening en service voor consumenten en klanten van bedrijven.

“Next Level” was dit jaar het thema van de zesde Nationale CQ-test. 800 klantadviseurs en 24 teams gingen zaterdag 5 november in Katwijk de strijd met elkaar aan om de titel van ‘Beste Klantadviseur van Nederland’. Eddy Zoey was ook dit jaar weer als presentator van de test van de partij. De genodigden en deelnemers werden ontvangen met een hapje en een drankje waarbij ze zich konden vermaken bij de karaoke, photobox, silent disco en een XXXL voetbaltafel.

Meer lezen
0 Reacties

Nationale CQ-Test 2016 Next Level!

1/3/2016

0 Reacties

 
​Dit jaar vindt de Nationale CQ-test plaats op zaterdag 5 november. Het evenement wordt georganiseerd in de Hangaar 2 in Katwijk. Het thema van de editie van 2016 is Next Level!

Na 5 succesvolle edities is de CQ-test inmiddels volwassen geworden en staat op eigen benen in de vorm van een stichting. Deze stichting zet zich in om de klantenservice binnen Nederland naar een hoger level te brengen. Ook bij de CQ-test kiezen we ervoor om dit thema op te pakken vandaar Next Level! Tijdens deze editie van de CQ-test ligt de focus op de menselijke kant van de klantadviseur, het persoonlijk contact en hoe dit een meerwaarde heeft gecombineerd met de technologie van vandaag de dag. Kortom hoe gaan Man & Machine samen?

We zijn druk bezig met het vormgeven van het programma van dit jaar. Binnenkort meer informatie!
0 Reacties

CQ-Test 2015 The Aftermovie

20/12/2015

0 Reacties

 
Persoonlijk contact is in deze digitale wereld van onschatbare waarde. Het aantal contactmomenten dat klanten hebben met organisaties is telefonisch al jaren meer dan 1 miljard. En door de komst van andere kanalen als chat en direct messaging neemt het aantal online contacten enorm toe. Het werken in klantcontact is veelzijdig en ook complex. Het is een echt vak waar mensen trots op kunnen zijn. Daarom zet de Stichting Nationale CQ-test deze medewerkers graag in het zonnetje! Dat doen we door een groots evenement speciaal voor klantadviseurs te organiseren, met entertainment en met een wedstrijd met inhoud. Tijdens de wedstrijd stellen we vragen aan de hand van praktijkvoorbeelden over o.a. de kwaliteit van gesprekken, kennis van de branche en wet- en regelgeving.
Hier de CQ-Test 2015 After Movie!
0 Reacties
<<Vorige

    CQ-test

    Hier vind je een review van vorige edities en een vooruitblik naar de volgende editie! 

    Archieven

    April 2019
    Maart 2019
    Februari 2019
    Oktober 2018
    December 2017
    November 2017
    April 2017
    November 2016
    Maart 2016
    December 2015
    November 2015
    September 2015
    Augustus 2015
    April 2015
    December 2014
    November 2014

    Categorieën

    Alles
    CQ-Test 2014
    CQ-Test 2015
    CQ-Test 2016
    CQ-Test 2017
    CQ Test 2019
    CQ-Test 2019

    RSS-feed

    View my profile on LinkedIn
​Fokker Terminal
Binckhorstlaan 249
2516 BB Den Haag
SITEMAP
Disclaimer deelnemers

Wat deelnemers zeggen:

​"Ik heb zo veel gelachen, gedanst en gegeten. Ik ben ondertussen zelf een wrap geworden. Het was een onvergetelijke dag. Till next year!"

"De Nationale CQ-test bedankt voor weer een onvergetelijke dag! We hebben genoten."

"Het is niet zomaar een vak, met de beste bij elkaar zitten dat is heel erg leuk!"
 "Superveel lol gehad met de Karaoke
en de photobooth!"

"De erkenning van het vak, dat het meer is dan alleen maar achter de telefoon zitten, dat is de CQ-test!"

"De CQ-test is heel goed voor de teamspirit en daarnaast is het leuk om te winnen van anderen!"

Volg ons via Social Media:

Foto
Stichting
​CQ-test

Diemermere 25 
1112 TC Diemen


KvK 856256663
NL90 ABNA 0553 3186 59