DE NATIONALE CQ TEST
Persoonlijk contact is in deze digitale wereld van onschatbare waarde. Het aantal contactmomenten dat klanten hebben met organisaties is telefonisch al jaren meer dan 1 miljard. En door de komst van andere kanalen als chat en direct messaging neemt het aantal online contacten enorm toe. Het werken in klantcontact is veelzijdig en ook complex. Het is een echt vak waar mensen trots op kunnen zijn. Daarom zet de Stichting Nationale CQ-test deze medewerkers graag in het zonnetje!
Dat doen we door een groots evenement speciaal voor klantadviseurs te organiseren, met entertainment en met een wedstrijd met inhoud. Tijdens de wedstrijd stellen we vragen aan de hand van praktijkvoorbeelden over o.a. de kwaliteit van gesprekken, kennis van de branche en wet- en regelgeving. Dit jaar won Cynthia van Londen van DHL de prijs als klantadviseur met het hoogste Contact Quotiënt, DHL won tevens de prijs voor het beste team.
Geef je mensen een mooie dag cadeau en doe mee aan de CQ-test!
WIE KAN ER WINNEN?Elke CQ-test heeft twee winnaars: de klantadviseur én het bedrijf met het hoogste Contact Quotiënt. Beide winnaars worden gehuldigd en krijgen een prachtige hoofdprijs.
Dat doen we door een groots evenement speciaal voor klantadviseurs te organiseren, met entertainment en met een wedstrijd met inhoud. Tijdens de wedstrijd stellen we vragen aan de hand van praktijkvoorbeelden over o.a. de kwaliteit van gesprekken, kennis van de branche en wet- en regelgeving. Dit jaar won Cynthia van Londen van DHL de prijs als klantadviseur met het hoogste Contact Quotiënt, DHL won tevens de prijs voor het beste team.
Geef je mensen een mooie dag cadeau en doe mee aan de CQ-test!
WIE KAN ER WINNEN?Elke CQ-test heeft twee winnaars: de klantadviseur én het bedrijf met het hoogste Contact Quotiënt. Beide winnaars worden gehuldigd en krijgen een prachtige hoofdprijs.