Informatie

de Nationale CQ test

Persoonlijk contact is in deze digitale wereld van onschatbare waarde. Het aantal contactmomenten dat klanten hebben met organisaties is telefonisch al jaren meer dan 1 miljard. En door de komst van andere kanalen als chat en direct messaging neemt het aantal online contacten enorm toe. Het werken in klantcontact is veelzijdig en ook complex. Het is een echt vak waar mensen trots op kunnen zijn. Daarom zet de Stichting Nationale CQ-test deze medewerkers graag in het zonnetje!

Dat doen we door een groots evenement speciaal voor klantadviseurs te organiseren, met entertainment en met een wedstrijd met inhoud. Tijdens de wedstrijd stellen we vragen aan de hand van praktijkvoorbeelden over o.a. de kwaliteit van gesprekken, kennis van de branche en wet- en regelgeving. Vorig jaar won Mitchel Heemskerk van ICS de prijs als klantadviseur met het hoogste Contact Quotiënt, T-mobile won de prijs voor het beste team.

Geef je mensen een mooie dag cadeau en doe mee aan de CQ-test op 16 maart 2019!

wie kan er winnen?

Elke CQ-test heeft twee winnaars: de klantadviseur én het bedrijf met het hoogste Contact Quotiënt. Beide winnaars worden gehuldigd en krijgen, naast de prachtige hoofdprijs, de wisselbokaal mee naar huis. Na afloop is er een spetterend feest met optreden van meerdere artiesten.

Meld je aan via onderstaand formulier:

Bedrijfsnaam (verplicht)

Naam contactpersoon (verplicht)

Uw email (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)